Thursday, August 13, 2009

teknologi maklumat dalam bahasa

Pening betul aku. baru2 ni pensyarah aku Dr norm bagi 3 keja dalam satu masa... konon nye nak ngajar cara it la tu... aku bukan nye celik it sangat.. masa nak belajar pula terhad. keluarga la... kerja la peribadi la dan macam-macam yang saya rasa pembaca pun faham kadar tanggungjawab sekarang amatlah banyak.

Aku tahu la niatnye baik.. nak ngajar kita gunakan it. Tapi paham-paham la kalau kita tak dapat nak ikut. Ini tak tahu nak membebel je walaupun aku tahu dia tak kedekut markah... Hai nasib badan la dr...

Ni aku tengah cari maklumat nak masuk dan daftar satu web... tak dapt-dapat dari semalam.. kalau kawan-kawan dekat tak pa juga oleh tanya ... ni aku sorang dok pula jauh nun kat ulu puchong.... padan muka aku.. aku la blog aku tempat kau la aku nak luahkan perasaan aku

1 comment:

  1. sabarlah.....nak buat macam mana....Dr tu pensyarah kita...dah adat belajar kenalah ikut arahan tok guru. Patutnya kita bersyukur sekurang-kurangnya pengetahuan kita bertambah dalam bidang it...kalau nak harapkan diri sendiri samapai sekarang agaknya kita tak tau apa itu blog, facebook, esastera dan banyak lagi. Walaupun kadangkala kita tension dibuat dr normaliza anggaplah dia sebagai seorang ibu yang ingin memberikan pengajaran yang terbaik untuk anaknya..Apapun dr dah bagi kita markah yang bagus tuk semester lepas...Terima kasih dr normaliza

    ReplyDelete