Friday, July 2, 2010

2 julai 2010


Salam dah lama aku tak tulis ape2... skrg kul 4.30 pagi.Tgk world cup.Ghana vs Uruguay... best gak. Hari bini aku ajak balik sengkng..sian gak kat dia...aku tak bg keputusan takut kecewakna dia... td sbl tidur dia ajk teman beli bunga...aku kt ok...Tgk la esok rasa nak balik gak adik dia beranak minggu lepas.


Kisah aku belajar ni dah tinggal 1 sem je lagi... minggu depan start le... hai bestnya...dah nak abis yahoooo.


Ko Orag nak tau... aku dah beli umah sebiji lagi kt bukit gambang... yg ni last kot buat sementara ni. Bukan ape rasa nak limit yg ni pun dah mengah nak bayar..Harap pelaburankali ni berbaloi...nanti kengkawan yg nak pi buit gambang kaKuantan ka boleh la tidur kt umah aku....aku cadang nak buat homestay le...tp ko org nak free pun nanti cite le


Anak2 aku pun dah besar..

Hai banyak modal gak

harap dia orang semua berjaya la...rupanye macam ni dulu mak ayah kita pikir pasal kita....

Dengan kuasa Mu Insyaalah ....


Kepada semua rakan t.kasih sokongan dan nasihat yg diberikan.

No comments:

Post a Comment